Thursday, February 1, 2007

TCC's response to yesterday's protest

This the e-mail we all received from the head of Taub Computer Center:

שלום רב,

1. אתמול התייצבה במשרדי קבוצה של סטודנטים שהתלוננה על תקלות תקשורת חמורות במעונות.

2. מבדיקה שעשינו התברר, שאחד סטודנטים חיבר ציוד תקשורת לא תיקני וגרם לניתוקים ועומס ברשת.

3. בהמשך לשיחתנו הועלתה טענה לגבי קצבים של תקשורת במעונות שלטענתם לא סבירים.

4. בימים אלו אנחנו משדרגים את ציודי תקשורת כדי לתמוך בקצבי תקשורת גבוהים יותר, בנוסף הכפלנו רוחב פס למעונות בשעות היום ובכ 50% בשעות הלילה.

5. ניתן לפתוח תקלה במערכת HELPDESK ולהעביר את טענותיכם שלא קיבלו מענה לגבי השרות בצורה מרוכזת דרך רכז המעונות.

6. חשוב להבהיר ששרות הניתן במעונות שונה במהותו משרות הניתן ע"י ספק אינטרנט בכך שדיירי המעונות הם חברים ברשת הטכניונית עם זכויות הגישה למחשבים ברשת וגם עם הגבלות על ציודים שניתן לחבר היכולים לגרום לנזק לכם ולחברכם.

7. ברצוני להזכיר שכל מי שמחבר ציוד תקשורת בניגוד לנוהל ובכך פוגע בשירותים הניתנים לחבריו, צפוי לעמוד לדין משמעתי!

בהצלחה בבחינות,

image001הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל

מנהל מרכז המחשבים ע"ש טאוב

טל' 04-8323033

aarony@technion.ac.il דוא"ל

אהרון ירוסלבסקי

So now you got some more information on how and why were the internet problems created. I hope that this will only be the first step towards an understanding between TCC, the "provider" and the dorms students, the "customers". We need to be more organized next time in order to be able to bring all our requests to one representative that will fight for us.

I'm very proud of all the students that moved their asses and came yesterday. I also want to thank those people that can "get to the people" and made a difference, like A*** and S******** ;)

Let's hope this problem will be solved soon. Next fight on the agenda: "Laundry" xD


1 comment:

Anonymous said...

Great Act, hopefully will really make a change.
You should make more people know about this acts - to gain more power to change.

Victory is Near!